Tyst och ensamt
2010-06-02
10:55:37

Hmm... det här med att låta katterna vara ute på balkongen på nätterna kanske inte är det bästa... på ett sätt är det det men jag blir ju av med allt gos... Fick gå och lägga mig alldeles ensam... Sessan brukar ju komma och gosa på kvällen... Det enda jag hörde inatt var kattluckan som small till.. och det var bara en gång... annars har det nog varit väldigt tyst... Imorse var det ingen som kom och gosade... försökte till och med ropa på dem... men nä... jag fick ligga där alldeles själv... kände mig lite ensam och bortglömd... ;o) De kom in när de hörde att jag la upp mat till dem... Vad väljer man då? Jag vill ju få sova... och gosa... men katterna har uppenbarligen helt andra planer... som vanligt... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0