Vips...
2010-06-09
11:07:10

... så var man sambo :biggrin: T flyttade in igår... så det var bara att se till och tömma en garderob till honom... och ena halvan utav badrumsskåpet... ja... och så göra plats för skrivbordet... nu är det bara att fortsätta rensa så mycket som möjligt... det lär ju komma mer och mer saker... Första natten gick väl sisådär... vi har hostat ikapp... han har snarkat och det lär jag också ha gjort... ovan som man är så vaknade jag nog till det mesta... ska bli kul att höra hur T sovit... han är rätt känslig för ljud och så... men han hade turen att kunna ligga kvar i sängen och fortsätta sova när jag klev upp... Det är och kommer bli en gigantisk omställning... har ju bott ensam så länge nu... och jag har ju gjort saker och ting på mitt sätt... så det här kommer bli spännande... Fortsättning följer... heheh... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0