Wiiii... ledig idag...
2010-06-11
12:34:08

Igår gick jag från jobbet lite tidigare... och åkte hem och tokstädade... har en del kvar men fick en hel del gjort ändå... Tog också beslutet att jag behövde få sova ordentligt så jag tog ledigt idag... det var det bästa jag kunde göra... det var jätteskönt att vakna imorse och inte behöva åka till jobbet... Har ju ingen semester i sommar så jag plockar lite dagar här och där...  Nu när jag fått sova ikapp lite känner jag mig mer laddad inför ikväll... då blir det Golden Hits med S från jobbet och vad jag förstog det som... åtta andra personer... det blir en sån där dinnershow... så det ska bli skoj... Tror jag ska vara lite duktig och sätta igång tvättmaskinen nu i alla fall... :o) Tjingeling så länge...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0