Det blir inte alltid som man tänkt sig
2010-03-09
22:17:57

Det blev inte att jag skulle börja med lite mat på fredag... jag blev tvungen att göra det redan idag... blev helt konstig i huvudet och sen började det flimra lite för ögonen... då tyckte jag det fick räcka... Så kan det gå... så nu börjar "upptrappningsfasen"... Mår lite illa och börjar få lite ont i magen... men det är inget konstigt... men jag ska nog ta och krypa ner i sängen och bara ta det lite lugnt... Träningen imorgon är också avbokad... Nu efter allt ikväll känns det inte längre som att jag ger upp... nu känns det bara som att jag gör det rätta för min kropp... Natti natti


Postat av: Sari

Självklart gör du det!!

2010-03-10 @ 20:56:47

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0