Det här trodde ni inte va? ;o)
2010-03-16
11:33:14

Ok... håll i er nu... galenskaperna verkar inte ta slut ;) Jag och en kollega har gått och blivit helt galna och anmält oss till... logo-top-black

www.tidance.se

Där ska vi gå en kurs i sällskapsdans/10-dans... I tio veckor ska vi svänga våra lurviga på söndagar... det blir väl en ny dans varje vecka... herrejösses... hahaha... det kommer bli skitkul... :D Söker man på 10-dans så står det på wikipedia att det är dessa som ingår:

Standarddans

  • modern vals
  • wienervals
  • quickstep
  • tango
  • slowfox

Latinamerikansk dans

  • cha-cha-cha
  • rumba
  • samba
  • jive
  • pasodoble

Nu mer än nånsin har jag den där känslan av: Vad fan har jag gett mig in på ;)




Postat av: Alisa

Aaaaaah! Vad roligt :) Fy fan vad skoj! Massa bloggande om det nu:) Lycka till! Dans är d bästa som finns!

2010-03-16 @ 12:35:24
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0