Frusen tråkmåns...
2010-03-04
21:06:47

Jag har alltid varit frusen... bantningen gör ju inte saken bättre... fryser hela tiden... Det är antingen i en varm dusch eller under täcket med värmemadrassen på fullt ös som jag känner mig varm... Så när jag kommer hem från jobbet... och börjar frysa... det enda jag kan tänka på är ifall jag ska duscha eller krypa ner under täcket... Duscha är inte nåt jättebra alternativ... gör ju det redan varje morgon... och bara det är rena döden för min sen tidigare torra hud... och kryper jag ner under täcket blir jag trött och slocknar efter nio... Det är jättetråkigt... känner mig som en gammal pensionär... förut gick jag nästan aldrig och la mig före tolv... ok... jag sover mer och bättre nu vilket resulterar i att jag är piggare... inget fel med det... men som sagt... det är ju sååå tråkigt...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0