I'm baaaack :o)
2010-04-01
00:39:52

Då var man hemma igen... Eller ja... igår kväll... det blev inte så mycket mer än att borsta tänderna och gå och lägga sig igår... var väl hemma vid halv tolv eller nåt... och så skulle jag upp tidigt och jobba imorse... Tuff dag på jobbet... men så är det ju efter att ha varit på semester i en vecka plus den sista dagen i månaden och bokslut... Hann med att fixa naglarna idag också... bild kommer... annars har jag väl inte hunnit med så mycket förutom tvättat och sen kom T förbi för att ge mig bilderna som han tog på resan... Hade 100 mail på jobbet... privata mailen minns jag inte... och 317 inlägg att läsa på bloglovin... jag har lite att ta igen ;) Men först och främst blir det faktiskt sova... är helt slut... natti


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

welcome back din brunis!=P

2010-04-02 @ 11:39:04
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0