Jätterolig kvällsaktivitet :o(
2010-03-17
22:26:31

Imorgon kommer det folk från föreningen för att göra en lägenhetstillsyn... det betyder att jag ikväll har roat mig med att tömma och städa skåpet under diskbänken och skura golvbrunnen.. jippi... Det är i alla fall rent nu och jag fick ut en väldans massa skräp... jag är duktig som sopsorterar... men när det gäller till exempel tidningar och sånt... så har jag en tendens att få ihop en gigantisk hög innan jag går ut med dom... Mamma är snäll och ställer upp och kommer hit imorgon så jag inte behöver vara borta från jobbet... gillar inte att lämna nycklar och speciellt inte nu när jag har katterna... tänk om nån utav dom smiter eller nåt... hua... vilken hemsk tanke...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0