Så var det ja
2010-03-20
23:05:08

Hahaha... vimstant... jag kom på vart en stor del av min dag tog vägen... jag har ju målat om naglarna idag... med den tjusiga turkosa färgen... :p Jag vet inte om det var nåt fel på borttagningsmedlet för det tog en bra j-a stund att få bort det gamla nagellacket... men det gick till slut... Det är synd att man inte själv har akryl och grejer så man hade kunnat fixa till naglarna ordentligt... jag är visserligen glad att mina naglar vuxit... men på två veckor har det verkligen hänt grejer... har en rätt stor "utväxt" vilket gör att det blir ju inte så snyggt hur man än gör... Men jag gillar färgen i alla fall och jag får helt enkelt stå ut med att de ser ut som de gör i 1,5 vecka till... :D 20100320229



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0