Siam Park - Teneriffa
2010-03-26
13:00:26

(Tidsinställt inlägg)

När det blev prat om att vi skulle åka till Teneriffa... så hittade T en vattenpark... eller vattenland... eller vad man nu ska kalla det för... han meddelade att dit skulle vi minsann och jag fick inte banga...

Han visade mig bilder och klipp från youtube... och min första tanke var "mamma"... och jag kunde se framför mig hur jag kommer först och badkläderna efter... :p

Man kan tydligen surfa där men det skulle jag slippa... han hade inte heller tänkt göra det... men allt annat ingår i planerna... gå in på länken och kolla... eller sök på youtube...

I skrivande stund är det inte bestämt vilken dag vi ska dit... men jag lovar att jag berättar om det när jag kommer hem... :D

 Siam Park

[nggallery id=6]




Postat av: Åsa W

Vinna yogabiljetter http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14424620

2010-03-29 @ 23:59:48
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis
Postat av: Ulrika

SIAM PARK äger= världens bästa vattenland. dock var backen upp till mekong rapids lite väl jobbig. man fick ont i benen så 3 gånger orkade man bara åka den

Svar: @Ulrika,
Ja det var verkligen ett skithäftigt ställe... :)
Lelle

2011-01-29 @ 16:05:45

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0