Sliten kropp ;o)
2010-03-02
10:08:40

Jag var helt slut igår... Träningen gick bra... jag körde på utav bara fan... som jag visste att jag skulle fast jag skulle försöka låta bli... Efter träningen rusade jag ner till t-banan för det stog ju att mitt tåg skulle komma om två minuter... det kom aldrig några tåg... som tur var tog jag ett snabbt beslut att ta pendeln istället och så var min pappa så gullig och kom och hämtade mig från stationen... hade väl annars aldrig kommit hem... på vägen hem fick jag sms om att det dött någon i en olycka vid t-centralen... usch... det är så hemskt... olyckan hade hänt ca 10 minuter innan jag kom ner till min perrong... och redan då var det katastrofalt mycket folk... När jag sen kom hem vid halv åtta var det dags att ge katterna och mig själv lite mat... efter nio började ögonlocken hänga... och jag gick och la mig strax efter halv tio... det var ingen mening med att försöka vara vaken... Det kändes i kroppen att jag kört hårt med den så imorse skippade jag faktiskt min träning... får se hur det känns ikväll... eller jag kanske helt enkelt ska unna min kropp en helt träningsfri dag... vi får se... Nu väntar jag på grym träningsvärk... och jag kände den redan igår så den här gången lär jag inte komma undan ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0