Tjusigt
2010-03-04
19:35:16

Vad det är svårt att fota sin egen hand... plus att lampan bländar... och stänger jag av lampan blir det suddigt... orkar inte göra nåt stort projekt utav det här... så även om bilderna inte riktigt visar hur fina naglarna blev... så får det gå ändå... naglar1 Det blev ingen förlängning... när jag fick frågan bestämde jag mig plötsligt för att jag inte skulle ha det... det är ju faktiskt över ett år sen jag haft naglar sist och det tar en stund att lära sig att vara lite försiktig... När jag sen fick frågan om lack så sa jag bara att : "Du får göra som du vill så länge det inte är brunt eller orange"... hon såg väl sin chans och tog något åt det röda hållet... det är en färg jag inte väljer själv... :o) men det gör inget... det är en vanesak... och nån gång ska jag väl testa nåt nytt... Nagelteknologen jag går hos... vill minnas att det heter så... heter Riikka... hon är hur duktig som helst... har varit hos flera olika tidigare men naglarna har aldrig suttit så bra som de som Riikka gjort... hon finns på Salong Lack Stockholm... hemsidan är inte uppdaterad men det ska tydligen vara på gång :o) Kristin kommer i helgen... ska be henne göra ett försök till bättre bilder... :o)


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Aaah vad snygga de var!:D

2010-03-04 @ 22:28:32
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0