Barnvakt
2010-05-08
16:44:50

Idag sitter jag barnvakt... jag och lilla T skulle åka in till stan idag... men när vi klev utanför dörren så regnade det... då tyckte lilla T att det skulle nog vara bättre att åka till Skärholmen istället... Vi gick omkring i affärer ett tag men sen ville lilla T äta på McDonald's och det fick hon... gudmor tittade snällt på och knaprade äpplen istället... jaa jag kände mig riktigt duktig... men det är bara för att jag tänkt att jag ska få äta nåt riktigt gott ikväll... heheh... Hur som helst så åkte vi hem sen och nu är det Harry Potter som gäller... :o) 20100508071 Hahaha... man ska ju inte säga åt henne att le och tro att hon inte tar i från tårna... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0