Dags att uppdatera
2010-05-23
22:50:54

Ännu en helg utan dator i två dagar... skönt... men nu känns det som att jag har såå mycket att uppdatera... och så slutar det med att man slafsar ihop några inlägg om helgen... suck... hur tråkigt som helst... men det får väl bli som det blir... Jaha... fredagen då.... Ja... jag och Evet gick ju till den där Fredagsdansen på skolan... och vad ska jag säga... det var tvärdött... visserligen var vi där tidigt... men ändå... de som höll i det där trodde nog att det berodde på vädret... men jag vet inte.... hur som helst så hade jag missuppfattat det hela och det verkar som att de har det där i stort sett varje fredag... jag trodde ju att det var typ en gång i månaden och att de då var en liten händelse.... men men... ifall man vill öva... så är det faktiskt ett perfekt tillfälle... :o) Vi var nog inte kvar där mer än kanske en kvart... sen åkte jag hem... T kom över och det blev en lugn filmkväll...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0