En liten update till
2010-05-23
23:33:49

Imorse vaknade vi av någon anledning redan före åtta... slog på TVn och tittade klart på filmen vi började se på igår kväll... Det blev lite frukost och sen åkte vi till Plantagen... jag köpte lite blommor till mina balkonglådor som vi sen planterade... det blev lite andra blommor också... och givetvis finns det ingen bild på detta heller... men det kan jag ju ordna en annan dag... Vi hade sån tur med planteringen att just då regnade det inte... och en stund efter att vi blev klara så satte det igång igen... så vi behövde inte ens vattna... hihi... För övrigt plockade och fixade vi lite hos mig... lagade mat och åt... och när det var dags för mig att åka till dansskolan åkte Kristin hem... Den här helgen fick vi en väldans massa gjort... jag har säkert glömt att skriva om nåt... skulle inte förvåna mig... Men som vanligt... TUSEN TACK till Kristin för en fantastisk helg!! :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0