Hur ska det här gå?
2010-05-02
23:53:31

Det var dags för danskurs idag igen... och vi fick lära oss grundsteg i Quickstep... Vet inte riktigt vad jag ska säga... mina ben fungerade inte alls... jag tog ett steg bakåt när jag skulle framåt... osv... det såg riktigt mörkt ut ett tag... men sen så fick vi till stegen någotsånär... men det kommer krävas mycket träning för att få till den här dansen... för mig i alla fall... Både jag och Evet kände att vi behöver träffas och öva i veckan... men vart kan man göra det då... mitt vardagsrum är inte tillräckligt stort för att öva quickstep i... knappt ens någon annan utav danserna heller... Utomhus känns ju sådär lagom roligt... vi har visserligen en terrass på jobbet... men nu när solen börjat titta fram så lär man inte få vara ifred där heller... näe... helst i fred ska det vara... men som sagt.. vart hittar man ett sånt ställe... Några tips?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0