Inte lika spännande söndag
2010-05-18
01:30:07

Ja och vad gjorde jag igår då... hur spenderade jag min söndag... som för övrigt är en vilodag vad jag vet... :wink: Även igår blev jag upphämtad nån gång efter klockan tio på förmiddagen... men den här gången bar det inte iväg på nåt äventyr... utan jag åkte med hem till T för att hjälpa honom att tvätta hans fönster... japp... det gjorde jag... är mina egna fönster rena?  nope... Det tog mig större delen utav dagen att putsa allt... och sen var det dags att åka iväg och dansa... jag och Evet guppade omkring till lite samba... och sen slowfox... Efter dansen... ja då åkte jag tillbaka till T för att ta över strykandet av gardinerna... han höll på och kämpade tappert när jag klev innanför dörren... men det gick sisådär... så jag tyckte det var lika bra att ta över... :smile: Sen blev det en sväng till ICA Maxi... det ekade ju i kylskåpet som vanligt... sen hem... och en film... sen var ju klockan mycket igen... så det var bara att gå och lägga sig... precis som nu...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0