Irriterande med dåligt minne
2010-05-09
22:34:13

Ååååh hur glömsk får man bli... Idag repeterade vi några utav danserna som vi lärt oss... Jag hade en klar bild i huvudet om hur stegen var... inga problem... men fötterna gjorde inte som jag ville... Sen när jag kom hem bestämde jag mig för att öva på rumba och cha cha... så jag stog här i vardagsrummet i över en timme och dansade... kändes heltöntigt men jag var ändå lite nöjd över mig själv... däremot glömde jag ju att sätta igång tvättmaskinen... och nu är det för sent... Har en sån där långsam variant... tvättmaskinen tar typ en timme... och sen torktumlare på det... då är klockan alldeles för mycket innan allt är klart... Jag måste alltså vänta med tvätten tills imorrn... typiskt... jag hade ju en plan... aja... det ska nog gå bra... men det är bara så typiskt mig att glömma... suck...


Postat av: Åsa W

Vet du vad jag har glömt?? Att hälsa från ALLA på vår lilla "återträff" som var för länge sedan.. Eller har jag gjort det?? Nu är det jag som är förvirrad.. Kan vi skylla på åldern??
http://wallisgumman.blogspot.com/ :blink:

Svar: @Åsa W,
Tackar tackar... ja det hade du glömt... ;o)
Jag kan inte skylla mitt dåliga minne på åldern... för det har jag alltid haft... men i ditt fall kan vi absolut göra det :o)
Lelle

2010-05-10 @ 00:58:04
URL: http://wallisgumman.blogspot.com/
Postat av: Åsa W

Tack du.. Ja ja... Jag är gammal. Men de frågade om dig och av alla där så hade tydligen jag bäst koll på dig. :-) Vi hade jättetrevligt men saknade en del folk...

2010-05-10 @ 12:06:12
URL: http://wallisgumman.blogspot.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0