Måndag, måndag, måndag
2010-05-10
12:05:53

Fy tusan vilket tråkigt väder det är idag... humöret är inte det bästa heller... varför vet jag inte... jag har sovit... och jag är inte hungrig... Visserligen får jag inte min fenomenala idé från i fredags att fungera... men humöret var dåligt redan hemma imorse... så det kan jag inte heller skylla på... Känner på mig att det här kommer bli en låååååång dag... blääää...


Postat av: Areyanna

Håller helt med dig! Den här dagen har helt klart sjukt tråkigt väder! Tycks mig skymta lite solsken bakom dom tunga molnen dock=) Hoppas hoppas! Ha en fin dag trots ruskväder! Puss

Svar: @Areyanna,
Här skymtar inte solen överhuvudtaget... men jag hoppas jag med...
Ha en bra dag du med! :o)
Lelle

2010-05-10 @ 13:18:09
URL: http://areeyanna.blogg.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0