Mindre onyttigt gott
2010-05-06
21:14:08

Hela avdelningen på jobbet har gått och blivit galna... Vi har varit i Hötorgshallen och handlat massa gottgott... För min del blev det Gojibär, Melon, Mango och Cocos... melonen och Cocosen var tyvärr med socker på men det går ju ner ändå ;o) När jag smakade cocosen så tyckte jag det var jättegott men när jag kom till jobbet med min egen påse tyckte jag inte att det var alls lika gott... så det kan gå... mangon är utan socker och smakar lite halvknepigt men inte alls illa... och så melonen... jättegott och jättesött... gojibären vet jag inte riktigt vad jag ska säga om ännu... men de smakar ganska gott ändå... väldigt nyttiga ska de i alla fall vara... vi får väl se ifall de gör någon nytta... ;o) 20100506067



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0