Visste ni att...
2010-05-01
13:19:44

... det finns hårspray utvecklat i samarbete med Astma och Allergi Förbundet? Det visste inte jag... fram till igår... Sist jag använde hårspray blev jag alldeles "hög"  av sprayen jag har och det är inte kul... så jag ska testa den här... tyvärr är den inte godkänd enligt BalsamMetoden... men man kan väl inte få allt... 20100501039 Sen har jag gått och blivit förtjust i Åhléns egna duschcreme... tyvärr så har den varit slut i den stora förpackningen hur länge som helst... så jag fick köpa den i den lilla reseförpacknings-varianten... dyrt i längden... men när den här lilla är slut måste den stora kommit in... jag gillar doften... och den ger mig inte huvudvärk... perfect match... :biggrin: 20100501040



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0