4 saker
2010-11-03
11:29:03

Jag har blivit utmanad... av Alisa... tycker att sånt här är lite kul så det är bara att försöka svara... :biggrin: 4 TV-program jag ser: (tittar knappt på TV längre)
  1. 2 1/2 män
  2. CSI
  3. How I met your mother
  4. Mythbusters
4 saker jag gjort idag:
  1. Klivit upp
  2. Ätit frukost
  3. Köpt bussremsa (tappade mitt busskort igår, morr)
  4. Stressat
4 saker jag längtar efter:
  1. Lunch... jag är redan hungrig
  2. Föreläsningen i eftermiddag, ska bli intressant
  3. Helgen som kommer för då kommer Kristin!!
  4. Nästa helg, då är jag ledig fredag och måndag
4 saker på önskelistan:
  1. En resa
  2. Harmoni mellan katterna
  3. Ett nytt hem
  4. En ordentlig vinter, hellre kallt än slaskigt
4 personer jag utmanar: (Hmm det blir oftast samma personer jag skickar till, måste börja följa fler bloggar tror jag)
  1. Kristin (måste få fart på hennes bloggande)
  2. Eva
  3. Åsa
  4. Zarah-Lou




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0