Dagens fundering
2010-11-17
10:45:01

Det verkar som att jag har en tendens att försköna saker eller överdriva lite... få saker och ting till något de inte riktigt är... Det här med kollegor till exempel... de är ju först och främst kollegor... men när man umgås sådär lite mer än på jobbet... ja då placerar jag dem i någon form av vän-fack... och sen när det visar sig att de inte alls är några vänner så blir jag ju ledsen och besviken... Det är inte så att de gör något speciellt... så det är ju inte med flit... för dem är jag ju bara en vanlig arbetskamrat... det är jag själv som inbillat mig annat... Men då är ju frågan... varför gör jag så... känner mig inte ensam eller utan "vanliga" vänner... oftast är det så att ifall jag inte umgås med folk så är det för att de får mig att må "dåligt" på ett eller annat sätt... Nog för att jag är rätt känslig just nu och så... men det här är ju inget nytt... det har hänt förr... så det går faktiskt inte att skylla dessa funderingar på senaste tidens moodswings... Har funderat många gånger på det här... men inte lyckats komma fram till nånting... och det gör jag ju inte nu heller... men man kan ju inte låta bli att undra hur man är funtad ibland... :wink:

thinking-cap





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0