Fan för försäljare
2010-11-04
20:36:17

Hälsade på hos mina föräldrar efter jobbet... och precis när jag skulle gå ringer deras telefon... en försäljare... såklart... och min lilla pappa... hans svenska är inte den bästa... och han går på det mesta för på nåt sätt så blir han alltid överkörd och vips har han ingått ett avtal av något slag... Jag stog kvar och lyssnade hur han försökte säga nej och att han inte var intresserad... han ville kolla på nånting först... och att han sen skulle återkomma... osv... han försökte verkligen... han sa nej om och om igen... När jag hade lyssnat på det där en stund blev jag så förbannad... slet åt mig luren och meddelade den lilla snärtan i andra ändan av linjen att han vill inte ha nåt... han säger nej... hon visste inte riktigt vad hon skulle säga... så hon försökte liksom övertala mig... det gick ju inte... men samtalet avslutades väldigt artigt och trevligt men med en väldigt bestämd ton från min sida... pappa flinade lite lyckligt när jag la på... :smile: Att de inte ger upp... blir så arg... vet inte hur många gånger jag har fått blanda mig i och avsluta diverse grejer... har fixat det där NIX till mina föräldrar så de ska slippa de där samtalen... men är man redan kund nånstans så får ju de ringa... och så var det ju i det här fallet också...


Postat av: Eva

Go Lelle!! :cheerful:

Svar: @Eva,
Jag var lite stolt över mig själv där... ;o)
Lelle

2010-11-04 @ 20:39:24
URL: http://musicforeva.blogg.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0