Feeling lonely
2010-11-25
23:04:53

Vintern har precis börjat... och jag är redan less på hur livet ser ut... sambolivet menar jag då... Igår till exempel... T hade redan åkt och jobbat innan jag kom hem... och idag hann jag knappt hem förrän det var dags för honom att åka... och han kommer hem mellan två och tre på natten... så har det i alla fall varit hittills... Det betyder att jag inte kan somna... även om jag är jättetrött... har hunnit vänja mig vid att han ligger brevid... och nu gör han ju inte det när det är dags för mig att sova... sen blir jag ju givetvis väckt när han väl kommer hem... är sjukt trött på morgonen... och försover mig... som jag gjort typ hela den här veckan...  Kan ju inte ens trösta mig med att det är helg snart... T har inga helger... allt beror på vädret... är såklart glad att han har jobb... men hans jobb gör så att jag sitter ensam hemma och gnäller... som nu... och det är inte så kul... :wink: Bla bla blaaa... nu har jag gnällt färdigt... för idag... ska ta och gå och lägga mig och hoppas på att jag slocknar snart... :sleeping: Saknar dig älskling... :wub:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0