Inte bara skit
2010-11-04
20:24:01

Säga vad man vill om SL... men det är i alla fall nåt som fungerar... I tisdags upptäckte jag att jag hade tappat mitt bussk0rt... som jag hade hunnit ha i typ tre dagar... skitförbannad blev jag... men efter tips på twitter så kom jag fram till att jag hade ju faktiskt registrerat mitt SL-kort på deras hemsida... så jag kunde göra en förlustanmälan så kortet spärrades och så skulle de skicka hem en ny... 4-5 dagar skulle det ta... Idag... två dagar senare kom mitt kort med posten... jag är sååå nöjd och glad... trodde inte att jag skulle säga dessa ord... men tack SL!! :biggrin:


Postat av: Eva

Tack twitter skulle jag säga, men va härligt! :happy:

2010-11-04 @ 20:28:53
URL: http://musicforeva.blogg.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0