Jag med då
2010-11-24
15:57:25

BLACK Jo... nu blir det väl så att den här blir min outfit till julfesten... Och ja... den som följer min blogg tänker nu att vänta lite... är det inte den klänningen som hon hittade till Eva... jodå... det är det... vi har nu en varsin... men då Eva i stort sett tvingade mig att köpa den... så får hon också avstå ifrån att ha den på sig på julfesten... hon har en annan fin klänning som hon ska ha på sig då... :wink: Jag älskar klänningen... den är skitsnygg... men jag kan inte låta bli att känna att jag kanske är lite för gammal för att gå omkring i en sån klänning... men men... det kommer att bli en liten liten modifiering av den... och så måste jag ha nånting upptill... en sjal eller nåt... men det kanske blir bra till slut... :biggrin:


Postat av: sari

Äh, vadå för gammal! Klänningen passar alldeles utmärkt till 22-åringar :smile:

Svar: @sari,
Hahahah...
Lelle

2010-11-24 @ 16:29:55
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Yeeiii!:) Love it! Ska ha svart klänning jag med!:)

2010-11-24 @ 20:54:29
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0