Om jag bara hade vetat
2010-11-14
12:05:01

Cambridgekuren + Cerazette = jobbiga konsekvenser

I våras körde jag två bantningskurer (levde på pulver)... det funkade jättebra... med ett undantag... min mens spårade ur totalt... när jag var inne i omgång nummer två blev det katastrof och jag la av med kuren... min kropp ville verkligen inte vara med då...

Sen var det som vanligt under sommaren och så ända fram till för ca en månad sen... sen satte eländet igång igen... av tre veckor hade jag mens i två... ont i magen... värsta kramperna... katastrofala humörsvängningar... ja allt jobbigt... som jag inte besvärats av tidigare...

I fredags var jag då till läkaren... som i stort sett bekräftade alla mina misstankar... problemen jag har nu beror på de där förbannade kurerna i våras... han var lite smått irriterad och sa att när man äter Cerazette (minipiller) så rekommenderar de verkligen inte att man kör nån kur... men det visste ju inte jag...

Frågade lite försiktigt hur lång tid det kan ta innan kroppen blir återställd... och svaret blev typ... "Det är bara att vänta och se"... förstår ju att läkaren inte kan ge något exakt svar men jag hade ju hoppats på ett lite mer positivt svar än så...

Så alla funderingar kring att köra en ny kur är nu borta... måste få kroppen återställd...

Av all information som jag införskaffade mig innan jag började kuren så hittade jag ingenting om just det här... varför stog det ingenstans... och inte tänkte jag på att ringa runt till läkare heller... men nu vet jag bättre... och jag hoppas att jag kan "hjälpa" någon annan med mitt inlägg... om inte annat så för att man ska tänka sig för en extra gång...

 




Postat av: Lotta

Usch o fy, och så här länge... stackare :sad: .
Det här skulle du ju faktiskt meddela CK, det borde de upplysa om att det kan bli sådana här konsekvenser... du kan ju omöjligt vara den enda...

Kram

Svar: @Lotta,
Jag hade inga problem under sommaren... då var det som vanligt... men det är nu i lite mer än en månad som det varit kaos...
Nä jag lär nog inte vara den enda... men samtidigt så känns det lite dumt att kontakta CK och säga att jag och min läkare tror att det är så...
Kanske kan nå ut till fler via bloggen istället...
Lelle

2010-11-14 @ 14:09:35
URL: http://www.magicasibir.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Men gud gumman!:( Hoppas verkligen att det återställs snart och jag tror definitivt att du hjälper någon med ditt inlägg!:)

Svar: @Alisa ♥ Amor Vincit Omnia,
Sorry för sent svar, men tack vännen...
Smärtan går ju att göra nånting åt med tabletter, även om jag inte gillar det, men det absolut värsta är humörsvängningarna... jag har ingen kontroll... det kan vända från en sekund till en annan... helt sjukt...
Lelle

2010-11-14 @ 17:52:50
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0