Tur i oturen
2010-11-29
10:41:59

Det blev så att jag låg i sängen och testade det lilla tangentbordet igår kväll... men jag var så arg så jag ville inte blogga... påbörjade en jullista på Spotify istället... Anledningen till att jag var så arg? Jo... jag var så arg och till och med lite chockad och skakig för att jag kunde ha eldat upp lägenheten igår... Först och främst blev jag arg på katterna... man kan inte ha nånting framme... och igår hade jag tänt ett värmeljus som jag la i en lykta... inte lykta som i tomtelykta... men i alla fall... katterna bryr sig inte ett dugg om ljuset annars... det är genom bus de river halva lägenheten... Jag tänkte tanken att jag skulle släcka ljuset för säkerhets skull för jag skulle hoppa in i duschen... nånstans där emellan hann jag glömma det... och när jag kommer ut ur duschen så har katterna givetvis vält hela skiten... Lyktan låg på sidan på bordet... ljuset hade hoppat ut ur lyktan helt och hållet och stog tack och lov kvar på bordet åt rätt håll... det brann fortfarande... och ännu mer tur är ju att katterna inte gått i närheten av ljuset just då och tuttat eld på en svans eller nåt... och så är bordet fullt med stearin... Jag var som sagt skitförbannad... på katterna... men mest på mig själv... för i slutändan så är det ju faktiskt mitt ansvar... det kunde ha slutat hur illa som helst... det största bekymret nu är att få bort allt stearin... orkade bara inte ta tag i det igår kväll... så ikväll ska det skrapas stearin...


Postat av: Lotta

Usch så otäckt, vilken tur att inget hände!
Kissarna tyckte säkert du hade för lite att göra - ligga i sängen o trycka på en ny "leksaks platta"... - klart matte måste aktiveras :silly:

Svar: @Lotta,
Hahaha... Om det ändå hade varit så... ;)
Tror dom bara jävlades, hade ju inte ens hunnit börja leka med den nya leksaken än vid det tillfället... ;)
Lelle

2010-11-29 @ 23:43:18
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0