Update
2010-11-08
10:38:26

Sådär då... då var helgen över... fort gick det också... Börjar bli en "tradition" med updates om helgen på måndagar... Fredag: Halvdag... jätteskönt... Eva följde med hem till mig... vi åt tårta och sjöng Singstar... sen åkte vi till dansskolan för fredagsdans... låter töntigt... men det var skitbra... två timmar lärarledd dans... det betyder att vi nu då måste dansa två dagar i veckan... från dansen åkte jag och hämtade Kristin... Lördag: Vi var uppe ganska sent på fredagen så vi sov ganska länge på lördagen... sen körde vi Singstar... åkte in till stan för att träffa Eva och gå på en sån där allhelgona-gudstjäns... jättemysigt... sen åkte vi hem och hälsade på hos mina föräldrar... sen blev det middag på Sonarga... på kvällen blev det ännu mera Singstar... och när klockan blev för mycket för skrålande så gick vi över på dans.... :wink: Söndag: Vi sov länge igår också... vi åkte och handlade frukost... men efter det gjorde vi faktiskt ingenting i flera timmar... bara hängde i soffan och pratade... skönt men ändå onödigt på nåt sätt... när det sen var dags för mig att åka in till stan åkte Kristin hem... jag, Eva och Madde var på en konsert i Katarina Kyrka igår... det var stundtals riktigt maffigt... under den här konserten så stog nog varenda hårstrå upp vid något tillfälle... då vi inte kunde gå på dansen så har vi bokat om det till på onsdag... Tusen tack till Kristin och Eva för en jättetrevlig helg!! :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0