Vinternär väl här nudå
2010-11-09
22:30:28

Ååå jag som hade tänkt hinna göra massor idag i och med att det inte blev någon träning... men så blev det inte... Ja ok... tvättat har jag ju i alla fall... men det som tagit tid var ju att jag och Kristin lyckades få Singstar att fungera så att vi sjöng mot varandra fast bägge var hemma hos sig... sen testade vi även Singstar Dance där man med PS3s Move-kontroll ska försöka följa med i en dans till varje låt... även det online... det var svårare än jag trodde... hahaha... men kul... :biggrin: Idag var det då dags för sambon att åka ut och ploga... får se när han kommer hem... förmodligen inte innan jag hunnit somna... :sad: Kommer nog bli en radikal förändring i rutinerna nu... man vet aldrig när han är hemma eller ute och jobbar... vädret bestämmer arbetstiderna... tufft jobb... jag skulle inte klara av det... Men nu är det dags för mig att vika tvätt och sen göra mig färdig för att gå och lägga mig... Natti natti



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0