Avslutning
2010-10-26
18:10:40

Då är det bestämt... jag och Eva ska gå på avslutningen på dansskolan på fredag... spännande... ska åka och hämta biljetterna idag efter jobbet... Det blir tydligen middag och uppträdanden av några lärare... och så dans för alla så man kan få visa upp det man lärt sig... ifall man nu vill det... själv kommer jag nog vilja smyga ut innan dess... :tongue: På hemsidan står det att man ska få ett diplom när man avslutar en nivå... och det gjorde vi i söndags... vi är färdiga med Preparation Level... och då vill jag ha ett diplom som jag kan visa upp... vi fick inget i söndags... så jag hoppas att vi får det nästa gång eller om de kanske har skickat hem det med posten... kan inte tänka mig att vi får det på avslutningen... men man vet ju aldrig...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0