Helgenär slut
2010-10-24
14:13:16

Shit vad tiden går fort... redan söndag... och jag har knappt hunnit fatta det ens... I fredags var vi och hälsade på Ts föräldrar och sen mina föräldrar... vi kom hem ganska sent men tittade på en film innan det var dags att sova... På lördagen gjorde jag ett tappert försök till att stuva undan sommarkläder och tog fram vinterkläder... typiskt mig... när det börjar bli kallare... då får jag plötsligt lust att ta på mig nånting annat än jeans... så igår åkte en klänning på... :biggrin:  För övrigt så röjde vi en hel del i Ts lägenhet igår... och sen var jag så sällskapssjuk så vi åkte hem till Ts kompis och satt där större delen av kvällen... det var några andra där också och vi spelade Kampen mellan kvinna och man rond 3... helt sjukt vilket liv det var... det gapades och skreks och jävlades... en tjej i sällskapet är en riktig tävlingsmänniska så hon var ju givetvis sur mest hela tiden... hahahah... och vilka diskussioner det blev om svaren... skitkul... Och nu är det söndag... igen... ska bli kul att gå på dansen idag... sista gången för terminen... men det gör inget... nästa söndag börjar nästa termin... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0