Helt ok
2010-10-26
21:14:21

Nu har jag testat Dermalogicas Overnight Clearing Gel ett tag... overnight Jag hade ju ingen problemhy från början heller men ville ändå testa ifall det här kunde få ordning på mina pormaskar... och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här... Den har ju inte utfört några mirakel direkt... men den här produkten tillsammans med gammalt hederligt klämmande (med Beautysticks, kommer ett inlägg om dem snart) så har det faktiskt blivit lite skillnad... "vecket" på hakan är det störst skillnad på... det är vad jag inbillar mig i alla fall... för övrigt har jag ju haft en och annan enstaka finne ibland precis som tidigare... kanske till och med mer sällan än tidigare nu när jag tänker efter... Hur som helst... jag tror på den här... och ångrar inte att jag testade den... däremot kommer jag kanske testa något annat nästa gång... men bara kanske... har nog lite svårt att vara utan den här trots allt... heheh... men den är i alla fall inte bara skräp... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0