Höstprommis
2010-10-11
16:32:20

Är hemma från jobbet idag också... men imorse (tidigare idag) fick jag nog... bara orkade inte sitta här inne nå mer... så jag ringde pappa... tog med mig honom och kameran... och gick ut på en promenad... Det var helt underbart... ok det gick ju långt ifrån fort... men det gjorde inget... orkade ju ändå inte med så mycket annat... men det var så himla fint väder... solen sken och värmde så skönt... Vi tog en liten runda som tog en bra stund... och jag passade på att fota lite... precis som alla andra nu på hösten... :wink: Har gett mig fan på att jag inte ska använda mig utav läget med full automatik... jag vill fixa och dona själv... jag vill veta vad som händer när jag ändrar en inställning... så jag testar mig fram... här kommer lite bilder med blandat resultat från promenaden...



Postat av: Evet

Ååh va fina foton du tagit! Lite mysigt med höst är det ändå :happy:

Svar: @Evet,
Tack vännen.. Jo det är lite mysigt.. Och alla fina färger.. :)
Lelle

2010-10-12 @ 19:12:19
URL: http://evets.blogg.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0