Jag dör!!!!!
2010-10-05
15:58:55

Fick ett telefonsamtal för ett tag sen... en gammal skolkompis ringde och berättade om en hemsk sak... Någon... har tyckt att det var en bra idé att lägga upp en massa videosnuttar på youtube... vilket jag inte alls håller med om... för jag finns med på i alla fall två utav dom... Jag kan för allt i världen inte förstå varför man lägger upp sånt... det är 16-17 år gamla videoklipp... vem gör sånt... är det nån som gör det för att jävlas?? För det är definitivt inte på grund av att det är så himla bra... Nä... jag skämtar lite... jag förstår visst varför någon gör en sån här grej... det är bara det att jag inte gillar det för fem öre... men jag tänker bjuda på det här ändå... Det är alltså jag och en kille som heter Marko som sjunger på finska... eller vi försöker i alla fall... det var en avslutningsgrej varje år som kallades för Vårshowen som vi hade i högstadiet... dessa klipp är från 1993 och 1994... Trodde att det här låg bakom mig... och att det var lite lagom glömt... kunde inte föreställa mig att det här skulle komma tillbaka och bita mig i baken... Lyssna och njut... hahahaah... gud så hemskt...



Postat av: Eva

ALLTSÅ DU ÄR TYP DET SÖTASTE JAG SETT!! :wub: Kan faktiskt inte sluta titta, du ser ut som en prinsessa!

Svar: @Eva,
Du är alldeles för snäll gumman, men tack så mycket :)
Lelle

2010-10-05 @ 21:05:23
URL: http://musicforeva.blogg.se
Postat av: sari

Helt underbart!! :biggrin: :heart:
Dennis tyckte att du va jätteduktig :smile: men undrade hur du har vågat :wink:

Svar: @sari,
Tackar... Jo det undrar jag också.. Hade scenskräck redan då...
Lelle

2010-10-05 @ 21:56:12
Postat av: Jenny

Love it! :wub: Du är super gums...;O)

Svar: @Jenny,
Hahaha, tack...
Lelle

2010-10-05 @ 22:53:29
Postat av: Husse

Håller med Eva, riktigt söt verkligen lyser om dig min lilla prinsessa :happy: :heart: :wub:

Svar: @Husse,
Tack älskling :o*
Lelle

2010-10-06 @ 01:59:23
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Looovee it ahahha!:D Söt du bar gumman och du det lät faktiskt ganska bra!:D

Svar: @Alisa ♥ Amor Vincit Omnia,
Tack så mycket gumman :)
Lelle

2010-10-06 @ 02:56:15
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Kristin

Åh det är helt underbart!!! Trodde aldrig att jag skulle säga detta om finska låtar men jag satt faktiskt och gunga med och tyckte att dom va ganska bra :happy: .
Och du har inget att skämmas för (kanske de röda blusen haha), du sjöng ju jättebra...han var lite sämre dock :whistle: .
Måste nog kolla en gång till :biggrin:

Svar: @Kristin,
Tusen tack vännen :)
Bara att börja poppa finsk musik för dig nudå ;)
Lelle

2010-10-08 @ 03:02:56
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0