Jätterolig app
2010-10-24
14:57:09

Har nån gång tidigare nämnt att jag pratar i sömnen... vilket T givetvis inte tycker är lika roligt för jag väcker ju honom... och enligt honom så pratar jag nästintill varje natt... Så jag införskaffade mig appen Sleep Talk Recorder till min iPhone för 7kr... sleeptalk De två första mornarna hittade jag ingenting kul inspelat... det var mest prassel från täcket när jag vrider och vänder på mig och snarkande... om det är jag eller T som snarkar vet jag inte... Men imorse när jag lyssnade på nattens inspelning så fanns det faktiskt lite mummel... jag säger nånting på finska och jag kan bara höra att jag säger nånting om "imorgon bitti"... ingen aning vad det handlar om... :biggrin: Nu hade jag inte tänkt apa efter bloggen Sleep Talkin' Man... men ifall jag lyckas spela in nåt roligt lägger jag givetvis upp det på bloggen... Jag ska bara lyckas få till det med ljudet... på mobilen hörs det jättebra... men när jag för över det till datorn hörs i stort sett ingenting... och för att få det att funka på bloggen måste jag säkert föra över det till youtube eller nånting... men jag ska fundera vidare på det där... ifall någon redan vet så tas alla tips tacksamt emot... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0