Lelle pelle... wejki pejki...
2010-10-08
14:23:26

Snacka om abrubt uppvaknande... När vi ligger och sover har jag varken vibration eller ringsignal på på mobilen... och imorse låg jag och läste lite mail... plötsligt dyker det upp ett mobilnummer på skärmen... ett nummer jag inte känner igen... blängde på skärmen och fattade ingenting... vadå... ringer det? Jag lyckades få hjärnan att fungera såpass mycket att jag tryckte på svara-knappen... och säger "Lelle"... så som jag brukar svara... Sen tar det ett antal sekunder innan jag fattar vad det är personen i andra ändan säger... hinner med förnamnet och företagsnamnet (mitt jobb)... han säger att han vet att jag är hemma och är dålig men han ville bara informera mig om en personaländring... och fortfarande klickar det inte... jag lyssnar och lyssnar och till sist trillar polletten ner... det är högsta hönset på företaget som ringer!!! Tänker att herregud vad är det som har hänt... vadå får jag sparken nu... har huset rasat (det sprängs ju för Citybanan så hela huset skakar ibland)... ja jag hinner tänka en väldans massa innan jag hinner ikapp det han säger... Han ringde för att meddela mig att vi fått en ny chef... inte den närmsta chefen men den över honom... och jag som höll på att skita på mig... hade ju aldrig kunnat föreställa mig att the big boss ringer till mig... hahhaha... Det gäller att vara vaken när man svarar i telefon... :wink: wake_up_call



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0