Min andra award!!
2010-10-31
22:57:25

Jag har fått en award till!! Tjohoo!! Även denna gång är det Alisa som gett mig den... med en otippad (tänker på "myror i brallan") motivering: En underbar arbetskollega med myror i brallan. Hon dansar, sjunger, tränar och har för sig. Har två lurviga katter hemma som ofta syns i bloggen och är alltid trevlig och go på alla sätt och vis.  Tusen tusen tusen tack, vännen!! beautifubloggerlaward Beautiful Blogger Awards regler: - Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg, för att visa att du har fått den. - Tacka och länka tillbaka till den du fick priset av. - Ge priset till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. - Skriva 7 intressanta saker om dig själv. De jag vill tilldela denna award är: Kristin - Återigen vill jag ge en award till Kristin... min stöttepelare... jag tror inte att det finns nånting som jag inte kan prata med henne om utan att behöva ångra det... tack för att du finns! Åsa - En väldigt stark och driftig person... egenskaper jag önskar jag själv hade... hon är en klasskompis från gymnasiet och som jag går i samma kör med... hoppas att hon inte slutar till nästa termin som hon "hotade" med... ;) Eva - Min "partner in crime"... det är Eva som jag hittar på bus med... det är tack vare henne som jag började på dansen... en väldigt gullig och på tok för snäll tjej som bjuder på en hel del skratt... Zarah-Lou - Henne hittade jag via Alisas blogg... hon designar otroligt fina smycken och har en blogg som innehåller allt möjligt... hon skriver på sitt egna roliga och personliga sätt... tror min favorit är hennes "svengelska"... Magdalena Graaf - Ingen som jag känner... men hon skriver väldigt roligt och får mig att brista ut i skrattanfall ibland... Lindas sminkblogg - Känner inte Linda heller... men det är på grund av hennes blogg som mitt sminkintresse vaknade till liv igen... Alisa - Sist men inte minst... jag vill ge den här tillbaka till henne... det är ju faktiskt tack vare henne jag blev inspirerad av bloggande, twitter, gowalla och ja gud vet allt... Alisa är en genomgod och positiv person som önskar alla det bästa... 7 saker om mig (intressanta vet jag inte om de är):
  1. Jag är en sån sucker för sång- och dansfilmer... blir alldeles lycklig när jag ser på dem samtidigt som jag blir avundsjuk för att jag själv inte är lika duktig...
  2. Jag är livrädd för saker som kan finnas i vattnet när man badar... alltså typ sjögräs och sånt... minsta lilla snudd och jag tror att jag ska drunkna ögonblickligen för att det känns som om nåt sliter i mig...
  3. Jag är en "aromatoman"... jag har aromat till mycket...
  4. Har svårt att äta onyttigheter "in public"... det känns som att folk tittar på mig och tänker att hon borde verkligen ha en flaska vatten och inte cola... eller knapra på ett äpple istället för djungelvrål... ja ni förstår...
  5. Har en dröm att jag vill simma med delfiner... varför vet jag inte... de är ju egentligen skitelaka mot varandra... enligt nåt gammal naturprogram jag såg nån gång...
  6. Jag bara kan inte äta köttbullar utan senap... det går inte... då menar jag färdiga köttbullar...mammas hemmagjorda är bäst och ska vara utan senap... :)
  7. Jag är en riktig sladdis... mina halvbröder är 15 och 17 år äldre än mig...



Postat av: Evet

GUD VA GULLIG DU ÄR! Haha, köttbullar med senap? :ninja:

2010-11-01 @ 12:04:32
URL: http://musicforeva.blogg.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0