Sååå duktiga!!
2010-10-28
10:52:31

Imorse pallrade jag och en kollega oss upp ur sängen väääldigt tidigt... för att gå på ett pass på Friskis City... det började klockan 7... :sleeping: Kan säga att jag inte var lycklig när klockan ringde... men som tur var så hade jag fixat det mesta igår kväll så jag behövde inte stressa innan jag åkte... Vi har då alltså varit på ett Indoor Walking-pass... det var faktiskt riktigt kul... det är som ett pass på en sån där Orbitrek... apparaterna såg nästan likadana ut som på bilden.... indoor walking Vi har faktiskt bokat samma pass nästa torsdag också... och då ska vi öka motståndet lite till... Måste erkänna att jag känner mig väldigt stolt över mig själv idag... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0