Ser ljuset i tunneln
2010-10-14
12:03:57

Igår hade jag tid bokad till att fixa klorna igen... så jag pallrade mig upp ur sängen och åkte till jobbet... som jag skrev i ett tidigare inlägg... inte mitt smartaste drag... jag insåg ganska snabbt att det kommer inte att gå... jag mådde såå dåligt... så jag jobbade ett par timmar... åkte och fick naglarna fixade... och sen åkte jag hem och la mig i sängen... Där låg jag heela dagen... helt utslagen... alla dessa sjukdagar hade ju varit perfekta tiden till att ta en ordentlig titt på bloggen och försöka få det där klockslaget att synas... men det har inte gått... har haft en brinnande känsla i ögonen nästan hela tiden så jag har knappt kunnat titta på TV... Är hemma även idag... men idag har jag en annan känsla i kroppen... jag är långt ifrån frisk... men det känns bättre... just den där brinnande känslan i ögonen är borta... ja än så länge i alla fall... näsan är inte helt täppt... bara lite grann... huvudet fungerar någotsånär... helt underbart... det går åt rätt håll i alla fall... och det är ju skönt... för imorgon måste jag jobba... och gå på ett 30-års firande...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0