Surkärring
2010-10-26
12:56:43

Jag har en sån usel dag idag... alltså... det har inte hänt nånting... jag är bara på sånt uselt humör... och vet inte varför... Är så less på allt och alla... skulle helst bara vilja skrika till alla och be dem dra dit pepparn växer... ett basebollträ att krossa nånting med... ja vad som helst bara för att få ur mig alla dessa mystiska aggressioner... inte för att det löser nånting... snarare tvärtom... Sitter och försöker lyssna på glad musik... en kollega kämpar febrilt med att få mig på bättre humör så hon skickar såna där mail som jag normalt skulle tycka är roliga... men inte idag... får läsa om dem en annan dag... Ja jag är en riktig surkärring idag... angry



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0