Beauty Base Matifying Primer
2010-09-29
23:25:59

Min faceprimer från E.L.F tog slut för ett tag sen... och tänkte beställa nytt... men så blev jag tipsad av Alisa att prova Lumenes Beauty Base Matifying Primer... Gillade verkligen den jag hade från E.L.F... men jag måste nog säga att den här är snäppet bättre... och så är den faktiskt rätt mycket drygare också... även om den är dyrare än den från E.L.F... om jag inte minns helt fel så kostar den här 119kr på Åhléns och Kicks... beautybasematifing"Hållbar makeup, matt hud. Fet- och blandhud. Storporig hud. Applicera produkten där den behövs på fuktcremen, med speciell fokus på T-området. Applicera därefter makeupcreme eller cremepuder på vanligt sätt."  - Lumenes hemsida


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Hihih sa ju att den var bra!:)

2010-09-29 @ 23:52:02
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0