Det blir inte alltid som man tänkt sig
2010-09-05
13:13:40

Nja... helgen blev ju inte sådär bra som jag hade gett mig fan på... :sad: Har varit urusel på att uppdatera och tänkte att jag skulle komma ikapp i helgen... men näe... det blev inte så... Det blev ingen shopping från E.L.F som jag var så sugen på... däremot spenderades det en del pengar igår... kattmat... människomat... och lite annat som behövdes fyllas på... hua vad fort det går att göra sig av med massa pengar... Kören börjar imorgon... och jag var inne och gluttade lite på låtlistan... blev rätt nöjd tills jag insåg att det måste vara förra terminens lista... hm... det blir nog bra ändå... Hade tänkt att jag och T skulle frisera katterna igår igen... men han fick värsta viruset på datorn så hela kvällen gick åt till att formatera och ominstallera... och jag känner att jag behöver nog ha lite hjälp till att hålla i om jag ska raka... men men... T sitter och installerar igen... vi har hunnit med frukost... och tvättmaskinen är klar och nu är torktumlaren igång... känner mig rastlös... skulle verkligen behöva städa... men det lockar inte ett dugg... vad ska man hitta på fram tills att det är dags att åka och dansa?


Postat av: Eva

Hey singbird! Bara sjung, sjung, sjuung :whistle: De har jag gjort sen jag kollade in låtlistan å jag säger bara de.. stackars grannar! Ses snart :ninja:

Svar: @Eva,
På Spotify verkar det vara förra terminens lista... :(
Lelle

2010-09-05 @ 16:26:54
URL: http://musicforeva.blogg.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0