Ibland blir det tokigt
2010-09-15
18:06:41

Vilken dag... Det började med att jag var såå nöjd över mig själv för att jag tog med mig paraply imorse... brukar annars strunta i det och sen ångra mig... men nu var jag duktig... vad händer då... jo skiten går ju givetvis sönder... morr... Sen kommer jag till jobbet och tar tag i en jobbig grej... jobbar halva dan med det... och så visar det sig att det var helt i onödan... snacka om att man kan ruttna för mindre... och jag hade bara mig själv att skylla... Har varit och fixat naglarna idag också... men då det blev lite ont om tid och inspiration så körde vi på samma lackning som gången innan... inte så roligt... men jag ska ju på bröllop om ett par veckor och jag vet att jag inte kommer orka hålla på med naglarna då... och nån färg kommer garanterat inte matcha... så för att göra livet lite enkelt så blev det så... men jag fick ett nytt paraply från salongen... tjohoo... :biggrin:  Skaffade mig Spotify idag också... jag tänkte att jag kommer aldrig kunna komma fram till om jag tycker att det är värt pengarna eller inte om jag inte testar... så nu gör jag det... I like it so far... Och om en stund är det dags att börja masa sig mot träningen... känner mig inte ett dugg motiverad... men det blir nog bra bara vi kommer dit...


Postat av: Zarah-Lou

Hur var Zumban? Har alltid velat testa det!! :D

Svar: @Zarah-Lou,
Det blev inget utav det... hon som jag skulle följa med kunde inte gå... får bli en annan gång... men jag har testat hemma förut... det är himla kul...
Lelle

2010-09-19 @ 00:35:42
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0