Kan jag ha sån tur?
2010-09-27
11:35:46

Har sedan länge gått och tittat och klämt och kännt på en kameraväska... men inte köpt den för att jag tyckte den var lite dyr... och så hade jag ju inte speciellt mycket kameraprylar... så den miniväskan jag har har ju liksom räckt... men nu gör den ju inte det längre... :biggrin: Igår började jag då jakten på den väskan jag vill ha... den fanns typ ingenstans... det stog "varan utgått" på varenda sida... netonnet har den i butiken i Kalmar... suck... Hittade den på några utländska nätbutiker... men jag vill helst beställa från Sverige... efter mycket letande hittade jag en butik där det stog lagerstatus 2-5 dagar... så jag beställde ju den på en gång... och tänkte att jag får väl hoppas på det bästa att det inte kommer ett mail där det står "varan utgått"... Imorse fick jag ett mail där det stog "beräknat leveransdatum v39"... jag slet fram almanackan och kom fram till att det är ju den här veckan... tjohoo... gick in på den butikens hemsida för en stund sen... nu står det att varan utgått... kan det vara så att jag lyckades klicka hem den sista? Håll nu alla tummar och tår för att jag får min väska!! :biggrin: golla



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0