Måndag morgon
2010-09-06
11:06:15

God morgon alla glada... och alla andra också... :biggrin: Tror ni inte att jag försov mig imorse... eller ja... jag kom upp 20 minuter för sent... kände att nä jag skiter i att stressa... jag orkar inte... men lyckades på nåt konstigt sätt bli klar lite tidigare än vanligt och hann med en tidigare t-bana... ok... vi snackar 5 minuter... men ändå... Givetvis så segar sig tåget fram och jag är framme lite senare än jag brukar... tji fick jag som var lite glad för att jag hann med det där tidigare tåget... alltid är det väl nåt... När jag satt på tåget så slog det mig att jag ska ju faktiskt på bröllop om mindre än fyra veckor... det är Ts kompis som ska gifta sig... hjäääälp... och kilona bara ökar på vågen... inte planerat... och vad ska man ha på sig... F**K!!... känns ju som att jag gärna vill vara fenomenalt jäkla snygg då... det blir ju typ första officiella uppvisandet utav "moi"... :w00t:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0