Schlager
2010-09-30
22:46:36

ESC-Panelen skriver att artister till den finska uttagningen är nu officiella... ingen jättekänd artist vad jag vet... och så skriver de att ingen låt är på finska.... ESCFIN Bra eller dåligt? Jag tycker nog fortfarande att det är roligast när länderna sjunger på sitt eget språk... men språket verkar inte spela någon större roll... utan det är musiken och melodin... vilket Finland oftast missar... jag menar... man kan ju inte räkna med att dragspel går hem i hela Europa... Jag blir ju givetvis skitglad ifall Finland får till en bra låt... men med tanke på vad de skickade sist har jag inga större förhoppningar... men man vet aldrig... de kanske chockar alla en gång till... :wink:




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0