Update
2010-09-13
11:51:39

Igår hade jag bara ingen lust att ens titta på bloggen... är så less på att jag inte hittar ett nytt tema till den... Så här kommer då en sån där tråkig liten update igen... I lördags åkte jag och T och hälsade på hos S och D... och efter det åkte vi hem och tittade på en film... att titta på film i sig är ju inget märkvärdigt... men den kvällen hade jag lovat att jag skulle se filmen så att T kunde få se den med ljud... jag brukar ju somna rätt snabbt och han är snäll och sänker volymen till knappt hörbart... Jag tog mig igenom filmen men när den var slut tog det inte många minuter förrän jag slocknade... jag drömde nånting vansinnigt som jag inte kommer ihåg längre... men jag vaknade i alla fall runt klockan fem natten mellan lördagen och söndagen och "upptäcker" att jag inte ställt klockan på ringning... hur tusan ska jag då kunna vakna klockan sex och hinna till jobbet... så jag ställde klockan... när den sen ringde kände jag att nånting inte stämde... och började rota efter mobilen för att få veta vad det var för dag... och visst var det ju söndag... bara snarka vidare... T var inte lika glad över att bli väckt i onödan... oops... sorry... :blush: Helt taggad och toksugen på att shoppa åkte vi till SKHLM på lördagen... men jag hittade ingenting... alldeles besviken åkte vi sen och handlade på Ica Maxi... inte alls lika tillfredsställande... men nödvändigt... Som vanligt på söndagar var det dans... och när jag kom hem låg jag i soffan i stort sett större delen av kvällen... och idag mår jag inte jättebra... ont i huvudet och halsen och hela kroppen... så jag åker väl på den där rackarns förkylningen... tänkte att jag skulle ha stannat hemma idag men det var tur att jag inte gjorde... min kollega ligger hemma sjuk idag... så det kan gå...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0