Vet inte om jag vågar
2010-09-21
11:43:25

Jag vill göra nånting drastiskt... med mitt hår... Att klippa en frisyr är egentligen helt uteslutet... klipper jag det kort ser hela huvet ut som en boll... klipper jag det halvlångt ser jag ut som en pudel... så när det gäller längden får det bara bli att klippa topparna... och det som då blir kvar att kunna göra nånting åt är ju färgen... Jag har alltid varit blond... ja ok... sånär som på en misslyckad toning och jag blev orange... men annars har det alltid varit ljust i olika nyanser... Nu är jag sugen på att färga håret ganska så mörkt... inte svart såklart...  men rätt mörkbrunt ändå... nu är problemet att jag inte vet om jag vågar göra det... jag vet att det går att färga om och klippa och det växer ut och allt det där... men nu ska jag ju på bröllop om mindre än två veckor... jag har liksom inte tid med att det inte blir bra... Så ni som vet hur jag ser ut... (sitter på jobbet och har ingen vettig bild att lägga upp) Vad tror ni? Skulle jag kunna passa i mörkt hår?


Postat av: Alisa

Go darker, go darker!:D

Svar: @Alisa,
Du tycker det... :)
Lelle

2010-09-21 @ 14:16:55
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0